Panaszkezelés és termékvisszaküldés
1. LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA.
Panaszával kapcsolatban küldjön egy levelet számunkra az info@veloportal.hu e-mail címre.
Adja meg a megrendelés számát és a lehető legpontosabban írja le a problémát illetve ha lehet csatoljon hozzá fényképet.
2. FUTÁRT KÜLDÜNK.
Ha lehetséges még aznap, de legkésőbb 24 órán belül gondoskodunk a futárszolgálatnál a termék visszaküldéséről amely természetesen a mi költségünkre történik. Még a csomagcímke kinyomtatásával sem kell bajlódnia.
3. Választhat pénzvisszatérítés vagy árucsere között
A panaszkezelés kivizsgálása általában 2 munkanapon belül megtörténik.
Amennyiben a hibás terméket nem lehet javítani akkor választhat a termékcsere vagy a termék árának visszatérítése között.
Elállási jog.
Az vásárlástól elállási jog nálunk is minden vásárlót megillet a vásárlástól számított 14 napig. Ezen igényét kérjük jelezze az info@veloportal.hu e-mail címen.
A vevő a termék átvételét követő 14 - tizennégy - munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló rendelet szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
Amennyiben a cipő mérete nem megfelelő és cserélni szeretné a terméket, akkor sajnos a visszaküldés költsége önt terheli.
Martin HudecA profi kerékpározásban 9 éve dolgozom szerelőként. Ha nem vagyok a szervizben, akkor a hegyi terepeken vagy kedvenc kocsmámban sörözöm a barátokkal. Specialitásom a DI2 elektronikus készletek. Reklamációját illetően szívesen segítek az info@veloportal.hu címen. |