✏️Szeretném módosítani a megrendelésemet. Hogyan tehetem meg?
Ha olyan megrendelést szeretne módosítani, amelyet még nem szállítottak ki, több lehetősége van:
1. A megrendelés utánvéttel került leadásra.
- Amennyiben a megrendelés státusza még nem változott 'Feldolgozott'-ra, és a fizetés utánvéttel van beállítva, még lehetőség van termékek eltávolítására vagy hozzáadására, illetve a szállítási mód megváltoztatására. Csak tájékoztasson minket erről az info@veloportal.hu címen.
2. A megrendelés azonnali kifizetéssel történt (például online kártyás fizetéssel).
- Ebben az esetben a legegyszerűbb új megrendelést létrehozni és a korábbi rendelést törölni, vagy két külön rendelést létrehozni. Kapcsolatba léphet az info@veloportal.hu címmel, és kérheti a megrendeléshez való hozzáadást további befizetéssel, de ebben az esetben kockáztatja a szállítási idő meghosszabbítását.
3. Hibás számlázási adatokat adtam meg.
- Ismét, csak lépjen kapcsolatba az info@veloportal.hu címmel, és örömmel kijavítjuk a számlán a számlázási adatokat.
Itt vagyunk, hogy segítsünk bármilyen módosításban a megrendelésével kapcsolatban. Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk, ha bármilyen kérdése van vagy további segítségre van szüksége!
Petra LeitmannGyermekkorom óta közel áll hozzám a kerékpározás. A hobbimat a munkámmal ötvözve, szerkesztőként és szövegíróként 4 éve írok cikkeket a kerékpározásról. Szeretek felfedezni, és ezt a legjobban két keréken tudom csinálni :) . A cross-country és a gravel kerékpározást részesítem előnyben. Bármilyen kérdéssel a megrendelésével kapcsolatban szívesen segítek az info@veloportal.hu címen. |