Leírás (Automatikus fordítás)
Belső gumi 700x18/25C FV 60mm (18/25-622) 65g Exlight
A Cyklo Belső gumi főleg butilgumiból készül. A butil nagyon rugalmas és légmentesen záródó szintetikus gumi. A Külső gumihoz hasonlóan a gumikeverék elkészítéséhez további adalékanyagokra van szükség. A Belső gumi minősége a gumi összetételétől függően jelentősen változhat. Például a Schwalbe Belső gumik rendkívül magas légstabilitással és rugalmassággal rendelkeznek. Ez a nagy rugalmasság lehetővé teszi a különböző méretű Külső gumik széles választékának lefedését.
Különbség van a melegen gyártott Belső gumi és az autoklávozott Belső gumi között. A formán belüli vulkanizálás javítja a falvastagság egyenletességét, csökkenti a súlyt és javítja a levegő stabilitását. Emiatt az utóbbi években egyre ritkábbak a könnyebben gyártható, autokláv Belső gumik. A Schwalbe belső Belső gumikat mindig melegalakítási eljárással gyártották.
Minden Belső gumihoz szükség van egy szelepre is, amely a vulkanizálás során a belső Belső gumihoz csatlakozik.
A belső Belső gumi minősége szempontjából az alapanyagok minősége mellett a tisztaság döntő jelentőségű. gumikeverék. Préselés előtt az alapanyagot hét szűrőn átnyomják nagy nyomással. Az összes Belső gumit a formába helyezzük és felfújjuk a vulkanizáláshoz. Csak ez garantálja az egyenletes falvastagságot és a magas légstabilitást.
Minden belső Belső gumit felfújnak és 24 órán keresztül tesztelik a légstabilitást. Ezután minden Belső gumit gondosan szemrevételezéssel ellenőriznek. A Schwalbe Belső gumit a német kerékpárkereskedők már évek óta nagyra becsülik nagy megbízhatóságuk miatt.
A Belső gumi nagyszámú Külső gumihoz illeszkedik nagy rugalmasságának és minőségének köszönhetően. A 17-es számú Belső gumi 28-47 mm széles Külső gumival működik - ami bolti tárolásnál nagy előny. Ugyanakkor a lélek minőségének bizonyítéka.
Minden szelep nikkelezett és menetes. A szelepmag mindig cserélhető. A klasszikus cyclo szeleppel szerelt Schwalbe Belső gumik nyomáspróbázhatók, mert nagynyomású szelepmaggal rendelkeznek.
Minden Schwalbe Belső gumi 100%-ban újrahasznosítható. Új Belső gumik gyártásánál minőségromlás nélkül újrahasznosított anyagot használhatunk fel. Üzemünkben egy speciális devulkanizálási eljárást fejlesztettünk ki, amely évek óta nagyon sikeresnek bizonyult. Jelenleg minden szabványos Schwalbe Belső gumi 20%-ban újrahasznosított régi belső Belső gumiból áll.
Az összes szállítási útvonalat figyelembe véve az energiamérleg pozitív. Az energia mindössze ötöde kerül felhasználásra az új butil gyártáshoz képest.
MI ELŐNYEI VAN A LATEX BELÉSEK?
A latexből készült belsők rugalmasabbak, mint a hagyományos butil belsők. Ez egy kicsit könnyebbé teszi őket. Legnagyobb előnyük a magas szintű defektvédelem. A rendkívül rugalmas latex anyagot nagyon nehéz átszúrni.
A hátránya a levegő gyengébb stabilitása. A latex Belső gumival ellátott Külső gumit minden menet előtt fel kell fújni a megfelelő nyomásra. Ez megmagyarázza, hogy a latex belső Belső gumik miért nem alkalmasak mindennapi használatra.
Emellett a latex belső Belső gumik nagyon kényesek és érzékenyek az olajra, a napfényre, a hőre és az egyenetlen tágulásra. A Belső gumit minden Külső gumi csere alkalmával ki kell cserélni.
Mivel ezek a tulajdonságok sok problémát okoznak, ezért a latex belső Belső gumik nincsenek kínálatunkban.
EXTRALIGHT
Csökkentett súly. Ugyanolyan megbízhatóság, mint a standard változat.
A Cyklo Belső gumi főleg butilgumiból készül. A butil nagyon rugalmas és légmentesen záródó szintetikus gumi. A Külső gumihoz hasonlóan a gumikeverék elkészítéséhez további adalékanyagokra van szükség. A Belső gumi minősége a gumi összetételétől függően jelentősen változhat. Például a Schwalbe Belső gumik rendkívül magas légstabilitással és rugalmassággal rendelkeznek. Ez a nagy rugalmasság lehetővé teszi a különböző méretű Külső gumik széles választékának lefedését.
Különbség van a melegen gyártott Belső gumi és az autoklávozott Belső gumi között. A formán belüli vulkanizálás javítja a falvastagság egyenletességét, csökkenti a súlyt és javítja a levegő stabilitását. Emiatt az utóbbi években egyre ritkábbak a könnyebben gyártható, autokláv Belső gumik. A Schwalbe belső Belső gumikat mindig melegalakítási eljárással gyártották.
Minden Belső gumihoz szükség van egy szelepre is, amely a vulkanizálás során a belső Belső gumihoz csatlakozik.
A belső Belső gumi minősége szempontjából az alapanyagok minősége mellett a tisztaság döntő jelentőségű. gumikeverék. Préselés előtt az alapanyagot hét szűrőn átnyomják nagy nyomással. Az összes Belső gumit a formába helyezzük és felfújjuk a vulkanizáláshoz. Csak ez garantálja az egyenletes falvastagságot és a magas légstabilitást.
Minden belső Belső gumit felfújnak és 24 órán keresztül tesztelik a légstabilitást. Ezután minden Belső gumit gondosan szemrevételezéssel ellenőriznek. A Schwalbe Belső gumit a német kerékpárkereskedők már évek óta nagyra becsülik nagy megbízhatóságuk miatt.
A Belső gumi nagyszámú Külső gumihoz illeszkedik nagy rugalmasságának és minőségének köszönhetően. A 17-es számú Belső gumi 28-47 mm széles Külső gumival működik - ami bolti tárolásnál nagy előny. Ugyanakkor a lélek minőségének bizonyítéka.
Minden szelep nikkelezett és menetes. A szelepmag mindig cserélhető. A klasszikus cyclo szeleppel szerelt Schwalbe Belső gumik nyomáspróbázhatók, mert nagynyomású szelepmaggal rendelkeznek.
Minden Schwalbe Belső gumi 100%-ban újrahasznosítható. Új Belső gumik gyártásánál minőségromlás nélkül újrahasznosított anyagot használhatunk fel. Üzemünkben egy speciális devulkanizálási eljárást fejlesztettünk ki, amely évek óta nagyon sikeresnek bizonyult. Jelenleg minden szabványos Schwalbe Belső gumi 20%-ban újrahasznosított régi belső Belső gumiból áll.
Az összes szállítási útvonalat figyelembe véve az energiamérleg pozitív. Az energia mindössze ötöde kerül felhasználásra az új butil gyártáshoz képest.
MI ELŐNYEI VAN A LATEX BELÉSEK?
A latexből készült belsők rugalmasabbak, mint a hagyományos butil belsők. Ez egy kicsit könnyebbé teszi őket. Legnagyobb előnyük a magas szintű defektvédelem. A rendkívül rugalmas latex anyagot nagyon nehéz átszúrni.
A hátránya a levegő gyengébb stabilitása. A latex Belső gumival ellátott Külső gumit minden menet előtt fel kell fújni a megfelelő nyomásra. Ez megmagyarázza, hogy a latex belső Belső gumik miért nem alkalmasak mindennapi használatra.
Emellett a latex belső Belső gumik nagyon kényesek és érzékenyek az olajra, a napfényre, a hőre és az egyenetlen tágulásra. A Belső gumit minden Külső gumi csere alkalmával ki kell cserélni.
Mivel ezek a tulajdonságok sok problémát okoznak, ezért a latex belső Belső gumik nincsenek kínálatunkban.
EXTRALIGHT
Csökkentett súly. Ugyanolyan megbízhatóság, mint a standard változat.
Több a kategóriából
Kiegészítő információk
Kategóriák: | Belső gumi |
Méret: | 28" |
Felhasználás: | Road |
Specifikáció: | FV |
Fórum 0
Nincs hozzászólás
Értékelés 0
Nincs hozzászólás
Új hozzászólás