A belső cső főleg butilgumiból készül. A butil nagyon rugalmas és légmentesen záródó szintetikus gumi. A gumiabroncsokhoz hasonlóan a gumikeverék létrehozásához további adalékanyagokra van szükség. A cső minősége jelentősen változhat a gumi összetételétől függően. Például a Schwalbe csövek rendkívül magas légstabilitással és rugalmassággal rendelkeznek. Ez a nagy rugalmasság lehetővé teszi a különböző burkolatméretek széles skálájának lefedését. A formán belüli vulkanizálás javítja a falvastagság egyenletességét, csökkenti a súlyt és javítja a levegő stabilitását. Emiatt a könnyebben gyártható autoklávcsövek az utóbbi években egyre ritkábban fordulnak elő. A Schwalbe belső csöveket mindig is hőformázási eljárással gyártották.
Minden belső csőhöz szükség van egy szelepre is, amelyet a vulkanizálás során a csőhöz csatlakoztatnak.
Amellett, hogy az összetevők minősége, a tisztaság döntő a gumikeverék minősége szempontjából. Préselés előtt az alapanyagot hét szűrőn átnyomják nagy nyomással. Az összes csövet behelyezik és felfújják a formába a vulkanizáláshoz. Csak ez garantálja az egyenletes falvastagságot és a magas légstabilitást.
Minden belső tömlőt felfújnak, és 24 órán keresztül tesztelik a légstabilitást. Ezután minden lelket gondosan szemrevételeznek. A Schwalbe belső tömlőket a német kerékpárkereskedők már évek óta nagyra becsülik nagy megbízhatóságuk miatt.
A cső nagy rugalmasságának és minőségének köszönhetően számos gumiabroncshoz illeszkedik. A 17-es számú belső tömlő 28-47 mm széles abroncsokkal működik - ami nagy előny a bolti tárolásnál. Ugyanakkor a lélek minőségének bizonyítéka.
Minden szelep nikkelezett és menetes. A szelepmag mindig cserélhető. A klasszikus cyclo szeleppel ellátott Schwalbe csövek nyomáspróbálhatók, mert nagynyomású szelepmaggal rendelkeznek.
Minden Schwalbe cső 100%-ban újrahasznosítható. Az újrahasznosított anyagokat új csövek gyártásánál minőségromlás nélkül használhatjuk fel. Üzemünkben egy speciális devulkanizálási eljárást fejlesztettünk ki, amely évek óta nagyon sikeresnek bizonyult. Jelenleg a Schwalbe minden szabványos csöve 20%-ban újrahasznosított régi csövekből áll.
Az összes szállítási útvonalat figyelembe véve az energiamérleg pozitív. Az energia mindössze ötöde kerül felhasználásra az új butil gyártáshoz képest.
MI ELŐNYEI VAN A LATEX BELÉSEK?
A latexből készült belsők rugalmasabbak, mint a hagyományos butil belsők. Ez egy kicsit könnyebbé teszi őket. Legnagyobb előnyük a magas szintű defektvédelem. A rendkívül rugalmas latex anyagot nagyon nehéz átszúrni.
A hátránya a levegő gyengébb stabilitása. A latextömlős gumiabroncsot minden út előtt fel kell fújni a megfelelő nyomásra. Ez megmagyarázza, hogy a latex belső csövek miért nem alkalmasak mindennapi használatra.
A latex belső csövek ráadásul nagyon kényesek és érzékenyek az olajra, a napfényre, a hőre és az egyenetlen tágulásra. A belső csövet minden burkolatcsere alkalmával ki kell cserélni.
Mivel ezek a tulajdonságok sok problémát okoznak, latex csövek nem szerepelnek kínálatunkban.
Több a kategóriából
Kiegészítő információk
Kategóriák: | Belső gumi |
Felhasználás: | Road |
Méret: | 28" |
Specifikáció: | FV |