Mit tehetek sikertelen online fizetés esetén?
Előfordulhat, hogy a fizetési folyamat közben szándékosan vagy véletlenül kiléptél a fizetési oldalról.
Ha elsőre nem sikerült végrehajtani a fizetést, akkor ezt a következőképpen lehet orvosolni:
- Ellenőrizze a megrendeléskor megadott e-mail fiókját.
- Keresse meg a megrendelés visszaigazolásáról szóló levelet.
- A levélben kattintson a „Megrendelés módosítása" gombra.
A link közvetlenül a megrendelés módosítására irányítja, vagy ha regisztrált vásárlóként vásárolt, akkor azonnal a fiókjába fogja átirányítani. Ezután ismételten megkísérlheti a bankkártyás fizetést, vagy megváltoztathatja a fizetési módot, például utánvételre.
Ha kívánja, a szállítás módját is megváltoztathatja.
Amennyiben bármilyen kérdése, problémája lenne, kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Munkatársaink mindent megtesznek annak érdekében, hogy biztosítsák a teljes elége
Petra LajtmannGyermekkorom óta közel áll hozzám a kerékpározás. A hobbimat a munkámmal ötvözve, szerkesztőként és szövegíróként 4 éve írok cikkeket a kerékpározásról. Szeretek felfedezni, és ezt a legjobban két keréken tudom csinálni :) . A cross-country és a gravel kerékpározást részesítem előnyben. Bármilyen kérdéssel a megrendelésével kapcsolatban szívesen állok rendelkezésére az info@veloportal.hu címen. |