Panaszkezelés és termékvisszaküldés
Ha szeretné reklamálni a termékét, tehát:
- a termék sérült,
- a termék meghibásodott a jótállási időn belül, vagy
- hibás árut kapott,
itt a útmutató:
1. LÉPJEN VELÜNK KAPCSOLATBA
Panaszával kapcsolatban küldjön egy levelet számunkra az info@veloportal.hu e-mail címre.
Adja meg a megrendelés számát, és a lehető legpontosabban írja le a problémát; ha lehet, csatoljon hozzá fényképet.
2. FUTÁRT KÜLDÜNK
Ha lehetséges, még aznap, de legkésőbb 24 órán belül gondoskodunk a futárszolgálatról a termék visszaküldése érdekében, amely természetesen a mi költségünkre történik. Még a csomagcímke kinyomtatásával sem kell bajlódnia.
3. Választhat pénzvisszatérítést vagy árucsere között
A panaszkezelés kivizsgálása általában 2 munkanapon belül megtörténik. Amennyiben a hibás terméket nem lehet javítani, akkor választhat a termékcsere vagy a termék árának visszatérítése között.
Elállási jog
A vásárlástól való elállási jog minden vásárlót megillet nálunk a vásárlástól számított 14 napig. Ezen igényét kérjük, jelezze az info@veloportal.hu e-mail címen.
A vevő a termék átvételét követő 14 (tizennégy) munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól, és e határidőn belül visszajuttathatja a terméket a távollévők között kötött szerződésekről szóló rendelet szerint. A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségeket.
Amennyiben a cipő mérete nem megfelelő, és cserélni szeretné a terméket, akkor sajnos a visszaküldés költsége Önt terheli.
Martin HudecA profi kerékpározásban 9 éve dolgozom szerelőként. Ha nem vagyok a szervizben, akkor a hegyi terepeken vagy kedvenc kocsmámban sörözöm a barátokkal. Specialitásom a DI2 elektronikus készletek. Reklamációját illetően szívesen segítek az info@veloportal.hu címen. |